(3) امروز چهارمین روز قهر عشقم باهامه و هنوزم آشتی نکرده


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم همه مون بتونیم یه عشق پاک داشته باشیم تا به سوی بدی های روزگار فرمان نچرخونیم

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق (شروع امیدهای زندگی) و آدرس asheghi1393.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 6
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 126
:: بازدید سال : 630
:: بازدید کلی : 3147

RSS

Powered By
loxblog.Com

از سخن عشق ندیدم خوش تر

(3) امروز چهارمین روز قهر عشقم باهامه و هنوزم آشتی نکرده
یک شنبه 26 بهمن 1393 ساعت 22:34 | بازدید : 457 | نوشته ‌شده به دست Yoni-H@di | ( نظرات )

عشقم در تاریخ 1393/11/23 پنشنبه باهام قهر کرد

sad and sorry emoticon

همون طور که گفتم بهم گفت وقتی باهاش بودم با یه نفرتلفنی حرف زدم ولی من هرچی گفتم مال یک ماه قبل از آشناییمون بوده و اینکه از وقتی باهاش بودم تک پر بودم نه خیر باورم نداشت

 

حالا چهارمین روز قهرمونه و هنو نتونستم باهاش آشتی کنم

بخدا نمیدونم چیکار کنم لطفا کمکم کنید با نظرهاتون که چطور بتونم بهش ثابت کنم اون زندگیمه

خیلی غمگینم خیلی ناراحتم sad face emoticon

دیروز از داغش رفتم سرمو صفر کردم و تراشیدم امروز نمیدونید انقد مسخره شدم از طرف دوستام بی حدو حساب ولی باز راضی ام چون برا عشقم کردم ولی باز عشقم به قهرش ادامه میده و انگار نیخواد باهام آشتی کنه

امروز کلی بهش اس دادم این یک سری از اس هاش بود که بخدا هرچی گفته من نیستم چون من خیانت نکردم و اشتباه فکر میکنه

..................sad crying smiley face emoticon

1- خدا نابود کنه منو که به تو اعتماد کردم اون از عکس گرفتنت ... اینم از جی افات (من همیشه تک پرش بودم ولی باور نداره)

2- شما که از صدای خیلی از دخترا خوش میاد.شما خوب بلدی دختر بدبختی مثه منو شیش ماه خر کنی ( من هرچی تو این شیش ماه بهش گقتم بخدا جز حرف دلم چیز یگه ای نبوده)

3- من با پسرعمه ام نامزد کردم شمام بهتره پیام ندید (میدونم دروغ گفت)

4- منو فراموش کن برو سراغ یکی دیگه

crying and sniffling emoticon

این پیام های بود که بهم داده تورو خدا بگید چیکار کنم این تردید ها برطرف شه

i'm so sad emoticon

زندگیم داره از بین میره بخدا....

big smiley crying emoticon

خدا خودش کمکم کنه

 





:: موضوعات مرتبط: خاطرات قبل از دیدن , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: